Friday, September 21

FT ISLAND: The Treasured Lee Hong Ki+Comeback

Kenapa harus bercakap fasal FT Island?? haruslah! sebab sekarang diorang tengah buat comeback dengan album baru called Five Treasure Box.


[Album] FT ISLAND - FIVE TREASURE BOX [VOL. 4]

Cakap fasal album baru diorang nie..aku dh try dgr kesepuluh-sepuluh lagu yang ada n thank god ada jugak yang melekat kat telinga aku (frust dengan comeback b2st ari tuh)...he3

Track List:

01. 좋겠어 (I Wish)
02. 너의 말
03. Stay With Me
04. U (All I Want Is You)
05. 보내주자…
06. Paper Plane
07. WANNA GO (세상 끝나지 않는 노래)
08. LIFE
09. Compass (그 길)

10. Let It Go!

Lagu yang jadi idaman aku lagu nombo 1, 2 dengan 4 tu...best2!! ^^ well, dah alang-alang cakap fasal grup nie...aku nak cakap la sket kenapa plak entri nie bertajuk The Treasured Lee Hong Ki.

He3...walaopon macam agak ketinggalan tapi sebenarnya aku baru kenal dia sapa sebab sebelum2 nie aku just minat lagu2 grup nie ja...xpernah rasa nak discover sapa ahli2 dia...nie semua penangan tengok crita You're Beautiful...lagi skali, agak ketinggalan sebab crita tu dah lama tp aku baru nk tengok..haha!

Lee Hong Ki as Jeremy in that drama

So, sekarang aku dah kenal dia sapa dan dia adalah leader bagi grup nie...btw, nah link untok download album diorang tuh  http://www.mediafire.com/?713c12z9bz6a5hp


No comments:

Post a Comment